سرفصل های دوره پایتون مقدماتی
- نصب و آماده سازی پایتون
- محاسبات و کار با متغیرها
- انواع داده ها
- عملگرها، ترتیب و اولویت آن ها
- کار با رشته ها
- کار با لیست ها
- کار با Tuple ها
- کار با ماژول turtle
- ساخت Canvas
- جابجایی turtle
- بررسی ساختارهای شرطی
- ساختار if
- ساختار if-else
- ساختار if-elif
- ترکیب شرط ها
- کار با حلقه ها
- ساختار for
- ساختار while
- کار با توابع
- تعریف توابع و اجزای تشکیل دهنده آن
- آشنایی با Class ها و Object ها در پایتون
- روابط پدر فرزندی
- تعریف توابع در کلاس ها
- کاربرد کلاس ها و اشیاء در رسم تصاویر گرافیکی
- توابع درون ساخت در Python
- کار با ماژول ها
- تولید اعداد تصادفی
- بازی حدس اعداد
- کارهای گرافیکی بیشتر با turtle
- رسم مربع
- رسم تصویر ستاره
- رسم تصویر ماشین
- رنگ آمیزی اشکال
- ساخت بازی Paddle
The curriculum is empty