سرفصل های دوره فلاتر
مفاهیم اولیه برنامه نویسی
- زبان برنامه نویس Dart
- دارت پد
- متغیرها
- عملگرها
- شرط ها
- حلقه ها
- آرایه ها
- لیست ها
- چرخش بر روی لیست
- جستجو در لیست ها
- ست ها
- شمارگرها
- مپ
- توابع
- متد main
- توابع سازنده
- (Extension Method)
- کلاس ها
- شی گرایی در دارت
- ارث بری
- چندریختی
- انتزاع
- فلاتر
- فلاتر چگونه کار میکند؟
- نصب فلاتر
- بررسی ساختار فلاتر
- ویجت ها
- چرخه حیات ویجت ها
- درخت بیلد
- مدیریت وضعیت
- آشنایی با stateManagment
- Stateless Widgets
- Stateful Widgets
- آشنایی با ویجت های پرکاربرد
- Scaffold
- SafeArea
- AppBar
- Container
- Sizebox
- Icon
- TextImage
- Column
- Row
- Stack
- ElevatedButton
- برنامه نویسی نامتقارن
- توابع کلاس Future
- کلمه کلیدی Async و Await
- اضافه کردن عکس و فونت
- جا به جایی بین صفحات
- اضافه کردن پکیج به پروژه
- دیزاین پترن چیست ؟
- طراحی ریسپانسیو چیست ؟
- مدیا کوئری چیست ؟
- ذخیره سازی اطلاعات با Shared Preferences
- پایگاه داده hive
- نصب
- نیازمندی ها
- ذخیره سازی
- خواندن اطلاعات
- به روز رسانی
- پاک کردن
- پروژه شماره یک
- پروژه شماره دو
- نحوه خروجی گرفتن از اپلیکیشن
The curriculum is empty